COMPUTER&PHONE DANA

COMPUTER&PHONE DANA
کامپیوتر و موبایل

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 56290
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 56290
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

 چهار نکته‌ی مهم آموزشی در مورد توییتر عبارتند از:

۱- توییتر یک شبکه‌ی اجتماعی است که شما می‌توانید در آن متن، عکس، ویدیو و لینک را به اشتراک بگذارید. اما به اشتراک‌گذاری در توییتر یک شرط مهم دارد و آن هم این است که شما هر چیزی که در توییتر به اشتراک می‌گذارید نباید بیشتر از ۱۴۰ حرف باشد.

۲- توییتر با دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و گوگل پلاس متفاوت است. در توییتر شما نمی‌توانید مانند فیس‌بوک بازی کنید و یا به صفحه‌های دیگر بروید و لایک بزنید. به همین دلیل دو اصطلاح در توییتر وجود دارد که به جای لایک زدن یک استتوس و یا یک پیچ کاربرد دارند: ری‌توییت (Retweet) و دنبال کردن (Follow).

۳- وقتی شما از یک توییت در توییتر خوشتان بیاید، به جای اینکه به آن لایک بزنید (مانند کاری که در فیس‌بوک می‌کنید)، می‌توانید آن را ری‌توییت کنید. با این کار آن توییت در حساب توییتر شما دوباره پست می‌شود و قبل از آن توییت دو حرف RT را خواهید دید که به معنای ری‌توییت شدن آن توییت است.

۴- دنبال کردن در توییتر به معنای دوست شدن در فیس‌بوک است و شما به جای اینکه درخواست دوستی در توییتر بدهید، می‌توانید افراد مختلف را دنبال کنید و به این صورت با آنها دوست شوید. البته باید به این نکته دقت کنید که دنبال کردن یک نفر در توییتر به معنای دنبال کردن شما توسط آن فرد نیست.

علاوه بر این چهار مورد باید گفت که توییتر هم اکنون در حال فارسی‌سازی خود است به طوری که با فارسی شدن آن توییت کردن برای کاربران فارسی‌زبانان بسیار راحت خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:twitter,آموزش کار با تویتر, توسط محمد حسین کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :